torsdag 23 juli 2009

GPS med LillBabs!

Varför?

De som över huvud taget känner till och eventuellt gillar LillBabs är förmodligen mellan 70 och döden... och jag har en känsla av att dessa personer inte nyttjar GPS så särdeles mycket.

Och i denna familjen blir det definitivt ingen GPS med LillBabs röst. Min man fullkomligt avskyr henne... särskilt hennes röst. Han lämnar rummet... ibland lägenheten om hon skulle uppenbara sig på TV eller höras på radio.

Så på något vis känns det skitlöjligt att ha henne som "kompassröst". Antingen vet inte GPS-användarna vem hon är eller så avskyr de henne som pesten... och då blir det inte många försäljningar.

LB

För man kan ju undra hur många som kommer att välja en särskild GPS, p.g.a. denna människan?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar Lill-Babs stenhårt, är inte 70. Men på den bild du valt ser hon onekligen ut som en häxa. Men hon är 70 år och har nog tyvärr levt ett hårt liv. Hon ser ju väldigt härjad ut här. Sen har jag hört henne i GPS-reklam och det är ingen höjdare. Där är rösten nästan avskräckande. Däremot ser jag henne gärna på scenen, sminkad, vacker och sexig och med enfantastisk utstrålning.

Anonym sa...

Ser hon så ut när hon är osminkad? Hon är ju ofattbart ful och hemsk här. Hade hon inte haft glimten i blicken skulle jag tro att hon var 90 år gammal! Visa inga mer sådana bilder.

Anonym sa...

Det är löjligt att hon försöker se ut som en tonåring, det måste vara pinamt för hennes anhöriga att hon inte kan acceptera sin ålder