söndag 12 juli 2009

Jag har så svårt för Amy Diamond.

Hon har en helt OK röst... hon uppträder rätt OK... sjunger väldigt trallvänliga låtar. Tja... inte mycket att uppröra sig över alltså.

Men... varför måste människan se ut som en liten barnunge? Hon fyller ju 17 nästa gång... eller är det arton? Men likt fördömt ser hon ut som om hon vore elva och inte har fått fjun på "mufflan". Hur tänker de som finns omkring henne? Att hon ska vara en barnstjärna tills hon går i pension.... bara för att hon inte funkar som vuxenartist?

Jag vet inte... men jag stör mig som fasen på att hon alltid ser ut som mina barn gjorde, strax efter att de började på mellanstadiet... trots att hon inte har långt kvar till myndighetsålder.

Just på detta kortet har de försökt att göra något vuxet. Slängt på tantkläder... på en liten liten liten flicka.
Am

Usch.... usch!

Inga kommentarer: