torsdag 16 juli 2009

Stackars mig!

Läser hos Lisa att det är "bättre" att bli kallad en fitta som borde dö, än att ha noll kommentarer.

Ok... då kollar vi ner i min blogg. Noll kommentarer!

Visserligen är denna bloggen alldeles nystartad och jag har inte promotat den någonstans.... faktiskt inte berättat för någon... mer än ungarna, syrran och Torun om att jag börjat igen. Men jag har haft en annan blogg, som jag hade i många många år. Så länge att jag ibland inbillar mig att det var jag som uppfann Internet. Men där jag emellanåt blev idiotförklarad... och ibland var jag en häxa... och Gud vet vad. Så att skriva här helt anonymt, utan att få några kommentarer är faktiskt ganska skönt.

Här kan jag vara den bitchiga "douchebag" som jag egentligen är. :-)

Så är det någon som mot all förmodan kommer att skriva att jag är en fitta. Var så god... jag svarar redan nu.
Fy

1 kommentar:

Anonym sa...

maste kolla:)